Teendők első fuvar esetén

1. lépés: Árajánlatkérés

árajánlatVárjuk írásos megkeresését az info@bi-ka.hu email címre, illetve telefonon a 06-56/524-050-es központi telefonszámon.

Az árajánlatkérő sablonok eléréséhez kattintson ide.

2. lépés: Személyre szabott árajánlat megtekintése, részletek pontosítása

egyeztetésMunkatársaink minden esetben igyekeznek az adott fuvarfeladatra megtalálni az Ön számára legoptimálisabb megoldást, ennek érdekében e-mail-en és  telefonon is felveszik Önnel a kapcsolatot a részletek leegyeztetése és az esetleges változtatások kezelése céljából.

Első fuvar esetén értékesítő munkatársaink tartják leendő partnereinkkel a kapcsolatot. Elérhetőségeikhez kattintson ide.

3. lépés: Partner és fizetési adatlap kitöltése

kitöltésAz ajánlat elfogadása után vállalatunk egyik formanyomtatványát, a Partner és fizetési adatlapot szükséges kitöltenie leendő partnerünknek és faxon vagy szkennelve visszaküldeni részünkre. Ennek segítségével a készített hivatalos dokumentumok (visszaigazolás, számla, hivatalos levelezés, nyilvántartás) a valóságnak megfelelő, naprakész adatokat fognak tartalmazni, mely mindkét félnek megkönnyíti az ügyintézést.

Az adatlap letöltéséhez kattintson ide.

4. lépés: Fuvarmegbízás kitöltése

kitöltAmennyiben elnyerte a tetszését ajánlatunk, a fuvarmegbízáshoz használhatja a saját formanyomtatványát vagy a cégünk által biztosított dokumentumot. A kitöltött, aláírt és lepecsételt nyomtatványt kérjük, küldje el számunkra email-en az info@bi-ka.hu címre vagy a 06-56/524-040-es központi fax számra.

Fuvarmegbízás nyomtatvány letöltéséhez kattintson ide.

5. lépés: A megbízás visszaigazolása

visszaigazolásÍrásos visszaigazolásunk tartalmazza a szállítás minden fontos paraméterét (áru megnevezését, méretét, súlyát, értékét, felrakó és lerakó helyét, a fizetési határidőt stb.). A fuvarfeladat során folyamatos szóbeli kommunikáció zajlik vállalatunk és a partner között.

6. lépés: Az áru leszállítása, fuvarszámla és fuvarlevél elküldése

latvanyA szállítási feladat teljesítését követően kerül kiállításra a fuvarszámla. Az eredeti fuvarlevelet (CMR) minden esetben eljuttatjuk megbízónk számára, mely a feladótól történő áruátvételkor és a címzetthez történő kiszállításkor átvételi elismervényként is szolgál.

7. lépés: Elégedettségmérés

enquêteVállalatunk számára kiemelten fontos megbízóink véleménye a nyújtott szolgáltatásainkkal kapcsolatban, mely segít abban, hogy minden esetben az igényeiknek megfelelő megoldásokat kínáljuk.

Elégedettségmérő kérdőíveinket ide kattintva érheti el.

 


Ajánlatkérés

    Honnan hallott rólunk? (kötelező)

    Cégnév (kötelező)

    Kapcsolattartó neve (kötelező)

    Telefonszáma (kötelező)

    Email címe (kötelező)

    Indulási ország (kötelező)

    Irányítószám, Város (kötelező)

    Érkezési ország (kötelező)

    Irányítószám, Város (kötelező)

    Rakomány egység (paletta) darabszáma

    db

    Áru megnevezése

    Felrakás dátuma

    Lerakás dátuma

    Egyéb információk a szállításhoz

    Megismertem és elfogadom a BI-KA Logisztika Kft. Adatvédelmi tájékoztatóját.

    Kapcsolat

    BI-KA LOGISZTIKA Kft.

    Központ:
    5000 Szolnok, Városmajor u. 23.
    Telefon: +36 56 524 050
    Fax: +36 56 524 040

    Budapesti iroda:
    1095 Budapest, Soroksári út 138-142.

    Központi e-mail: info@bi-ka.hu

    Szeretne többet tudni szolgáltatásainkról? Kérjen ajánlatot!