1. lépés: Árajánlatkérés
Várjuk írásos megkeresését az info@bi-ka.hu email címre, illetve telefonon a 06-56/524-050-es központi telefonszámon.
Az árajánlatkérő sablonok eléréséhez kattintson ide. |
2. lépés: Személyre szabott árajánlat megtekintése, részletek pontosítása
Munkatársaink minden esetben igyekeznek az adott fuvarfeladatra megtalálni az Ön számára legoptimálisabb megoldást, ennek érdekében e-mail-en és telefonon is felveszik Önnel a kapcsolatot a részletek leegyeztetése és az esetleges változtatások kezelése céljából.
Első fuvar esetén értékesítő munkatársaink tartják leendő partnereinkkel a kapcsolatot. Elérhetőségeikhez kattintson ide. |
3. lépés: Partner és fizetési adatlap kitöltése
Az ajánlat elfogadása után vállalatunk egyik formanyomtatványát, a Partner és fizetési adatlapot szükséges kitöltenie leendő partnerünknek és faxon vagy szkennelve visszaküldeni részünkre. Ennek segítségével a készített hivatalos dokumentumok (visszaigazolás, számla, hivatalos levelezés, nyilvántartás) a valóságnak megfelelő, naprakész adatokat fognak tartalmazni, mely mindkét félnek megkönnyíti az ügyintézést.
Az adatlap letöltéséhez kattintson ide. |
4. lépés: Fuvarmegbízás kitöltése
Amennyiben elnyerte a tetszését ajánlatunk, a fuvarmegbízáshoz használhatja a saját formanyomtatványát vagy a cégünk által biztosított dokumentumot. A kitöltött, aláírt és lepecsételt nyomtatványt kérjük, küldje el számunkra email-en az info@bi-ka.hu címre vagy a 06-56/524-040-es központi fax számra.
Fuvarmegbízás nyomtatvány letöltéséhez kattintson ide. |
5. lépés: A megbízás visszaigazolása
Írásos visszaigazolásunk tartalmazza a szállítás minden fontos paraméterét (áru megnevezését, méretét, súlyát, értékét, felrakó és lerakó helyét, a fizetési határidőt stb.). A fuvarfeladat során folyamatos szóbeli kommunikáció zajlik vállalatunk és a partner között.
|
6. lépés: Az áru leszállítása, fuvarszámla és fuvarlevél elküldése
A szállítási feladat teljesítését követően kerül kiállításra a fuvarszámla. Az eredeti fuvarlevelet (CMR) minden esetben eljuttatjuk megbízónk számára, mely a feladótól történő áruátvételkor és a címzetthez történő kiszállításkor átvételi elismervényként is szolgál.
|
7. lépés: Elégedettségmérés
Vállalatunk számára kiemelten fontos megbízóink véleménye a nyújtott szolgáltatásainkkal kapcsolatban, mely segít abban, hogy minden esetben az igényeiknek megfelelő megoldásokat kínáljuk.
Elégedettségmérő kérdőíveinket ide kattintva érheti el. |